Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta.
Przesyłki pobraniowe po pokwitowaniu odbioru paczki mogą zostać otwarte w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia nie zgodności prosimy o sporządzenie protokołu który stanowi podstawę późniejszej reklamacji
W razie wystąpienia wad w wyrobie, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym Sprzedającego w formie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego, zawierającego dokładny opis wady. W celu zapewnienia odpowiedniego zasobu informacji potrzebnego gwarantowi do właściwej oceny zgłaszanej wady jakościowej wyrobu, Kupujący w razie możliwości, dostarcza Sprzedającemu zdjęcia wyraźnie ilustrujące zgłaszana wadę.
Reklamację należy składać pisemnie oraz przesyłać Pocztą Polską na adres siedziby firmy Materace AGMAR ul. Akacjowa 25, 56-416 Twardogóra lub drogą email: biuro@agmar-materace.pl przedstawiając oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura)
Formularz protokołu reklamacyjnego można pobrać ze strony: www.materace-agmar.pl